ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО..
Атоми,
з яких складається людина, синтезовані у зірках
Щосекунди
над поверхнею Землі розряджується 100 блискавок
Температура
в стовбурі блискавки сягає до 20 000⁰С, при цьому
азот реагує з киснем, що призводить до утворення близько 2 млн тонн
нітратної кислоти щоденно (або 700 млн тонн на рік)
Світове виробництво нітратної кислоти складає близько 30 млн
тонн на рік
Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 40 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 » |
Мета. Продовжувати формувати уявлення про права дитини. Викликати в учнів бажання знати свої права. Акцентувати увагу на правах дитини, які порушуються в родині, в школі. З'ясувати сутність виразу "Ти — не один!".
|
"...Третій Ангел просурмив і впала з неба велика звізда, що горіла, немов світильник. І впала на третину рік і на джерела вод. Ім'я цієї звізди — полинь. І третина вод стала полином. І багато людей вмерли від вод, тому, що вони гіркими стали..."
/Біблія. Новий завіт. Откровення святого Івана Богослова/.
|
МЕТА: Ознайомити учнів схильних до правопорушень, з основними питаннями законодавства щодо підлітків та молоді, з найбільш поширеними прикладами пра-вопорушень серед молоді з метою їх попередження серед учнів школи, розвивати інтерес учнів до читання літератури, матеріалів періодичної преси, перегляду те-лепередач на правову тематику, виховувати в учнів правову свідомість.
|
Мета: розширити знання учнів про героїзм українських патріотів на різних етапах становлення України; виховувати у дітей шанобливе ставлення до українських вояків і спонукати до наслідування їхніх кращих рис.
|
Мета: у вигляді гри « Щасливий випадок» показати взаємозв’язок людини і природи; розвивати логіку мислення, уміння працювати у групі; прищеплювати любов до природи.
|
Мета. Сприяти засвоєнню понять «доброта», «чуйність», «милосердя», «гуманність», «альтруїзм», а також розвитку морального самопізнання. Ознайомити учнів із понят¬тям «спілкування», проаналізувати види та функції спілкування. Виховувати почуття відповідальності за себе, оточуючих. Учити відверто висловлювати свої думки, відстою¬вати погляди, переконання.
|
Ведуча.
Шановні батьки! Ми раді вітати вас сьогодні у цій святковій залі. Ми запросили вас на вечір спілкування для того, щоб надати можливість вам попишатися своїми дітьми, розповісти про них щось таке, що відомо лише вам, батькам. А наші вихованці мають сьогодні чудову нагоду розказати про вас, найближчих і найдорожчих їм людей, про мовити вам сердечні й теплі слова вдячності, висловити свої почуття.
|
Мета: Розширити і поглибити уявлення дітей про історію походження писанки про народну символіку; ознайомити із традицією описування писанки як оберег, розповісти про основні символічні знаки писанки, їх магічні значення, роль кольорів.
Формувати усвідомлення ставлення до свят та багаття брати в них участь, дотримуватись традицій та обрядів свого народу. Розвивати окомір, відчуття кольору, виховувати інтерес до декоративного мистецтва, бажання самим творити красиві візерунки. Розвивати зацікавлення у пізнанні багатогранної культури нашого народу.
|
Мета: формувати в учнів моральні святині та істини, такі як: доброта, милосердя, справедливість, прагнення допомогти ближньому у скрутну хвилину. Пробуджувати інтерес до всього корисного, морального. Виховувати любов і повагу до батьків, дбайливе ставлення до природи та оточуючих. Переконати, що байдужість — негативна людська риса. Вона породжує зло, ненависть, безтурботність і є однією з найтяжчих вад людини. Розвивати в учнів акторські здібності, естетичні смаки та виразність читання.
|
Інформаційна хвилинка
Свято встановлене на ознаменування перемоги над фашистською Німеччиною у Великій Вітчизняній війні 1941-45 рр. Неробочий день в Україні і деяких державах СНД.
День Перемоги введений у 1945, однак з 1947 довгий час фактично не відзначався і був робочим днем: уперше широко був відсвяткований у СРСР лише через 20 років. У тому ж ювілейному 1965 році День Перемоги знову став неробочим.
|
|
|