ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО..
Атоми,
з яких складається людина, синтезовані у зірках
Щосекунди
над поверхнею Землі розряджується 100 блискавок
Температура
в стовбурі блискавки сягає до 20 000⁰С, при цьому
азот реагує з киснем, що призводить до утворення близько 2 млн тонн
нітратної кислоти щоденно (або 700 млн тонн на рік)
Світове виробництво нітратної кислоти складає близько 30 млн
тонн на рік
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 20 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Інтерес до навчання може з'явитися у дитини лише, якщо з першого дня дорослі створять умови для формування у неї прагнення пізнавати, а також почуття обов'язку, відповідальності тощо.
|
Мета. Дати поняття про свято Сорока Святих, актуалізувати знання учнів про обрядові пісні, хороводи. Актуалізувати знання про птахів, користь, яку вони приносять. Ознайомити з народними прикметами, пов'язаними зі святом Сорока Святих та з птахами. Виховувати дбайливе ставлення до навколишнього світу, до птахів, прищеплювати інтерес до народознавства.
|
Мета. Продовжувати формувати уявлення про права дитини. Викликати в учнів бажання знати свої права. Акцентувати увагу на правах дитини, які порушуються в родині, в школі. З'ясувати сутність виразу "Ти — не один!".
|
"...Третій Ангел просурмив і впала з неба велика звізда, що горіла, немов світильник. І впала на третину рік і на джерела вод. Ім'я цієї звізди — полинь. І третина вод стала полином. І багато людей вмерли від вод, тому, що вони гіркими стали..."
/Біблія. Новий завіт. Откровення святого Івана Богослова/.
|
МЕТА: Ознайомити учнів схильних до правопорушень, з основними питаннями законодавства щодо підлітків та молоді, з найбільш поширеними прикладами пра-вопорушень серед молоді з метою їх попередження серед учнів школи, розвивати інтерес учнів до читання літератури, матеріалів періодичної преси, перегляду те-лепередач на правову тематику, виховувати в учнів правову свідомість.
|
Мета: розширити знання учнів про героїзм українських патріотів на різних етапах становлення України; виховувати у дітей шанобливе ставлення до українських вояків і спонукати до наслідування їхніх кращих рис.
|
Мета: у вигляді гри « Щасливий випадок» показати взаємозв’язок людини і природи; розвивати логіку мислення, уміння працювати у групі; прищеплювати любов до природи.
|
Мета. Сприяти засвоєнню понять «доброта», «чуйність», «милосердя», «гуманність», «альтруїзм», а також розвитку морального самопізнання. Ознайомити учнів із понят¬тям «спілкування», проаналізувати види та функції спілкування. Виховувати почуття відповідальності за себе, оточуючих. Учити відверто висловлювати свої думки, відстою¬вати погляди, переконання.
|
Ведуча.
Шановні батьки! Ми раді вітати вас сьогодні у цій святковій залі. Ми запросили вас на вечір спілкування для того, щоб надати можливість вам попишатися своїми дітьми, розповісти про них щось таке, що відомо лише вам, батькам. А наші вихованці мають сьогодні чудову нагоду розказати про вас, найближчих і найдорожчих їм людей, про мовити вам сердечні й теплі слова вдячності, висловити свої почуття.
|
Мета: Розширити і поглибити уявлення дітей про історію походження писанки про народну символіку; ознайомити із традицією описування писанки як оберег, розповісти про основні символічні знаки писанки, їх магічні значення, роль кольорів.
Формувати усвідомлення ставлення до свят та багаття брати в них участь, дотримуватись традицій та обрядів свого народу. Розвивати окомір, відчуття кольору, виховувати інтерес до декоративного мистецтва, бажання самим творити красиві візерунки. Розвивати зацікавлення у пізнанні багатогранної культури нашого народу.
|
|
|