ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО..
Атоми,
з яких складається людина, синтезовані у зірках
Щосекунди
над поверхнею Землі розряджується 100 блискавок
Температура
в стовбурі блискавки сягає до 20 000⁰С, при цьому
азот реагує з киснем, що призводить до утворення близько 2 млн тонн
нітратної кислоти щоденно (або 700 млн тонн на рік)
Світове виробництво нітратної кислоти складає близько 30 млн
тонн на рік
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
Всього матеріалів в каталозі: 178 Показано матеріалів: 1-11 |
Сторінки: 1 2 3 ... 16 17 » |
Дана розробка дистанційного уроку допоможе вчителеві під час карантину сформувати поняття учнів про каталізатор; познайомити учнів із методами добування кисню в хімічній лабораторії та промисловості; пояснити суть реакцій розкладу та з’ясувати її ознаки; розкрити значення хімічних процесів у житті людини.
Урок розроблено до підручника Григорович О.В. Хімія, 7 клас: Підручник для загальноосвітніх навч. зак. 2015р. (рівень стандарту)
|
Даний урок допоможе вчителеві зясувати рівень навчальних досягнень учнів з теми: "Кисень"
В архіві
- конспект уроку;
- презентація до уроку.
|
Даний урок допоможе вчителеві сформувати поняття учнів про колообіг Оксисену в природі, озон, як просту речовину Оксисену; розкрити проблему чистого повітря; познайомити учнів із застосуванням та біологічною роллю кисню.
В архіві
- конспект уроку;
- презентація до уроку.
|
Даний урок допоможе вчителеві сформувати поняття учнів про класи небезпечних речовин та їх маркування; розкрити значення маркування хімічних речовин для безпеки життя людини.
В архіві:
- конспект уроку;
- презентація до уроку;
- дидактичні картки для учнів до уроку;
- дидактичні картки для учнів до актуалізації.
|
Дана розробка уроку допоможе вчителеві сформувати поняття учнів про хімічні властивості кисню із складними речовинами.
В архіві:
- конспект уроку;
- мультимедійна презентація;
- дидактична картка для учнів до уроку.
|
Дана розробка уроку допоможе вчителеві сформувати поняття учнів про оксиди та реакції окиснення речовин; познайомити учнів із різновидом реакцій окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання) та з умовами виникнення і припинення горіння.
В архіві:
- конспект уроку;
- мультимедійна презентація до уроку.
|
Дана розробка уроку допоможе вчителеві сформувати поняття учнів про хімічні властивості кисню з простими речовинами;
познайомити їх із реакціями окиснення; розвивати пізнавальні навички індивідуальної роботи з текстом, у групі, уміння слухати, логічне мислення, дослідницькі навички.
В архіві:
- конспект уроку;
- мультимедійна презентація до уроку;
- дидактичні картки для учнів до уроку;
- відео до уроку.
|
Дана розробка уроку допоможе вчителеві сформувати практичні навички учнів добування кисню з гідроген пероксиду та збирання і доведення його наявності в хімічній лабораторії.
В архіві:
- конспект уроку;
- дидактична картка практичної роботи для учнів.
|
Дана розробка уроку допоможе вчителеві сформувати в учнів поняття про способи збирання кисню та доведення його наявності;ознайомити учнів із методами збирання кисню в хімічній лабораторії; розкрити значення хімічних процесів у житті людини.
В архіві:
- конспект уроку;
- мультимедійна презентація до уроку;
- дидактичні картки для учнів до уроку.
|
В архіві:
-конспект уроку;
-мультимедійна презентація;
- дидактична картка для учнів до уроку.
Дана розробка уроку допоможе вчителеві сформувати поняття учнів про каталізатор; познайомити учнів із методами добування кисню в хімічній лабораторії та промисловості; пояснити суть реакцій розкладу та з’ясувати її ознаки; розкрити значення хімічних процесів у житті людини.
Урок розроблено до підручника Григорович О.В. Хімія, 7 клас: Підручник для загальноосвітніх навч. зак. 2015р. (рівень стандарту)
|
В архіві:
-конспект уроку;
-мультимедійна презентація.
Дана розробка уроку допоможе вчителеві ознайомити учнів із законом збереження маси речовини, розкрити суть цього закону, сформувати уявлення про роботи А.Лавуазьє, М.Ломоносова в цій галузі, пояснити значення закону збереження маси в хімії; пояснити схему хімічної реакції, її суть, сформувати поняття про хімічні рівняння, пояснити правила складання рівнянь хімічних реакцій. Також розвивати вміння розставляти коефіцієнти в рівняннях хімічних реакцій; пізнавальний інтерес, логічне мислення; предметну і ключові компетентності учня, його екологічну культуру, навички безпечного поводження з речовинами, роль хімічних знань у поясненні природи речовин і суті хімічних явищ; значення хімії в житті людини, здатність до самоосвіти.
Урок розроблено до підручника Григорович О.В. Хімія, 7 клас: Підручник для загальноосвітніх навч. зак. 2015р. (рівень стандарту)
|
|
|