Понеділок, 23.12.2024, 00:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Методична робота
Відомі хіміки
...
ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО..

Атоми, з яких складається людина, синтезовані у зірках

Щосекунди над поверхнею Землі розряджується 100 блискавок

Температура в стовбурі блискавки сягає до 20 000С, при цьому азот реагує з киснем, що призводить до утворення близько 2 млн тонн нітратної кислоти щоденно (або 700 млн тонн на рік)

Світове виробництво нітратної кислоти складає близько 30 млн тонн на рік
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Класному керівнику » Виховні години

Виховна година на тему: «БАТЬКИ I ДІТИ»

Ведуча.

Шановні батьки! Ми раді вітати вас сьогодні у цій святковій залі. Ми запросили вас на вечір спілкування для того, щоб надати можливість вам попишатися своїми дітьми, розповісти про них щось таке, що відомо лише вам, батькам. А наші вихованці мають сьогодні чудову нагоду розказати про вас, найближчих і найдорожчих їм людей, про мовити вам сердечні й теплі слова вдячності, висловити свої почуття.

Хотілося б, щоб цей вечір допоміг вам, шановні батьки, краще пізнати і зрозуміти наше молоде покоління, а дітям - побачити в вас люблячих, чутливих та вимогливих друзів.

(Виконується пісня "Батько і мати" О. Золотника, на сл. В. Крищенка.)

Ведучий.

Через сім'ю наші діти входять в суспільство. У сім'ї їм вручають естафету досвіду поколінь, котру вони повинні нести далі, щоб передати своїм дітям і внукам. Жоден навчально-виховний заклад не може дати того, що дає нормальна сімейна атмосфера, спілкування малюків із членами родини. Діти уподібнюються дорослим, копіюють їх, орієнтуються на їхню поведінку як на прообраз власних дій. То ж не дарма в народі кажуть: "Від доброго дерева -добрий пагінець одійде, од добрих батьків - добра дитина".

2. Спогади про раннє дитинство.

Ведуча.

Спогади,   спогади,   спогади...   Шановні   батьки,   а

чи пам'ятаєте ви, які думки та почуття заполонили вас

одразу після народження дитини?

(Батьки діляться своїми спогадами.)

Ведуча підсумовує сказане і підкреслює, що всі вони

відчули велику особисту відповідальність за життя своїх дітей, за їхнє майбутнє, а ще - бажання захистити, вберегти від зла, напутити.

(Виконується поезія "Лебедіматеринства"В. Симоненка.)

Ведучий.

А які ваші перші спогади про своє раннє дитинство, дорогі діти? З якого часу ви себе пам'ятаєте? З чим пов'язані ці спомини, з якими подіями?

(Діти діляться спогадами. Ведучий підсумовує сказане.)

Ведуча.

А які епізоди з дитинства ваших чад згадуються вам особливо часто, що найбільше закарбувалося у вашій пам'яті, шановні батьки?

(Батьки розповідають. Ведуча підсумовує сказане.)

2. Розповіді "Моя сім'я".

Виставка "Світ сімейних захоплень".

                                                         І

Ведучий.

Як ви бачите, діти підготували для нашого вечора фоторозповіді "Моя сім'я". Давайте попросимо їх ще раз розказати про своїх матусь і татусів, про сімейні традиції, свята, реліквії.

(Діти розповідають.)

Ведуча.

А зараз я хочу надати слово батькам. Можливо, хтось

хоче доповнити розповіді своїх дітей.

(Розповідають батьки.)

 Ведучий.

 Що найкраще вміють робити ваші мами І тата? (Відповідають діти.)    Ведуча.

Чи маєте ви спільні з дітьми захоплення і чи допомагає це вам у вихованні нащадків?

(Відповідають батьки.)

4. Слова вдячності (бліц-опитування).

Ведучий.

А тепер я прошу дітей швидко подумати і продовжити речення: "Я поважаю батьків за те, що..."

(Діти по черзі говорять.)       

Ведуча.

Продовжіть речення: "Більше всього я ціную в своїй дитині..."

(Батьки по черзі висловлюються.)

Ведуча.

Діти, а тепер ваша черга. Продовжіть речення: "Я своїх

батьків, бо..."

(Діти висловлюються.)                                    .

Ведуча.

Як бачимо, любов між батьками і дітьми взаємна. То соромтесь слів поваги та вдячності.

(Виконується вірш В. Симоненка "Матері".')

5. Сімейна гра "Чи знаю я тебе?"

Ведучий.

А зараз я хочу запропонувати усім взяти участь у сімейній грі "Чи знаю я тебе?" Правила гри: і діти, і батьки відповідають на всі запитання письмово, потім звіряють запис якщо відповіді батьків і дітей співпадають - сімейним!

Командам нараховуються бали. Отже, перевіримо, як батьки знають своїх дітей.

1. Що проситиме ваша дитина в той день, коли їй ні в чому не буде відмовлено? (Дозволяється написати два бажання якщо вони співпадуть - на рахунку сім'ї 2 бали, якщо тільки одне - 1 бал.)

2. Чим ваша дитина, одержавши повну свободу, почне займатися перш за все? (Дозволяється вказати дві улюблені справи, бали 1 + 1.)

3. Чи знаєте ви друзів ваших дітей? Назвіть імена або прізвища трьох найближчих. (Якщо все співпадає, на рахунку сім'ї 3 бали: 1 + 1 + 1.)                               

4. Який предмет у школі для вашої дитини найцікавіший? (Дозволяється назвати 2 предмети, бали 1 + 1.)

Ведуча    А зараз перевіримо, як діти знають своїх батьків?

1. Якого кольору очі у твоєї мами? Батька?. (Бали 1 + 1.)

2. Який улюблений колір у мами? Батька? (Вказувати по 2 кольори; бали: 1 + 1 + 1 + 1.)

3. Яка найулюбленіша квітка твоєї мами? (1 бал.)

4. Яку пісню любить слухати мама? Батько?. (Бали 1 + 1.)

5. Чи можеш ти відразу, нікуди не глянувши, назвати дати народження батьків? Запишіть ці дати. (Бали 1 + 1.)

Ведучий. Діти, підійдіть до своїх батьків і разом з ними підрахуйте кількість балів. (Звучить запис пісні "Посміхнись ".)

Попрошу помічників записати результати у таблицю "Сімейний рахунок". (По черзі сім "і оголошують кількість набраних балів.)

                                                      

6. Привітання батьків іменинників.

(Батькам вручаються квіти, дарується пісня "Чарівна скрипка".)

 

7. Розмова про стосунки в сім'ї.

Ведуча.                  

А зараз давайте поговоримо про стосунки між батьками і дітьми в сім'ї. Ви можете поповнити свою сімейну скарбничку балів, якщо співпадуть відповіді.

 (Питання задаються по черзі батькам і дітям.)

 Ведучий.

Який стиль спілкування в сім'ї притаманний вашій сім'ї: демократичний, авторитарний чи ліберальний?

Ведуча.

Чи бувають у тебе в сім'ї конфліктні ситуації? З ким із батьків і з якої причини?

Ведучий.    Які заохочення і покарання для дітей застосовуються у вашій сім'ї?

(Відповіді порівнюються, сімейним командам нараховуються бали.  Виконується вірш ТІ. Осадчука "Монолог сучасного школяра".)

8. Музична гра.

Ведуча. А тепер пропонуємо всім взяти участь у музичній грі.                                                  

(Під запис пісні "Ми - одна сім 'я " присутні утворюють коло, під музику «Виконують рухи, про які говориться в пісні.)

9. Конкурс "Народна мудрість".

Ведуча.       Слово - дітям. Вони проведуть з вами конкурс "Народна мудрість".

1-а учениця.                                                 '

Від народження дитини до кінця свого життя батьки турбуються про долю своїх нащадків. Мати не тільки береже своїх дітей, а й навчає усьому: охайності, працьовитості тощо. Батько - захисник роду, годувальник сім'ї. Споконвіку сини слухалися батька, брали з нього приклад.                      .

2-а учениця.

У багатьох народних піснях, прислів'ях, приказках розповідалося про це. Пропонуємо вам взяти участь у конкурсі Народна мудрість". За кожну правильну першу відповідь на рахунок сім'ї зараховується бал. Вам потрібно назвати прислів'я до кінця.

1-а учениця.     Прислів'я про схожість батьків і дітей.

1.       Яке дерево, такі в нього квіточки, які батьки,... (такі їхні діточки).

2.        Який корінь, такий одросток, які самі,... (такі й сини).

3.        Який кущ, така й калина, яка мати,... (така й дитина).

4.        Який дуб, такий тин, ... (який батько, такий син).

5.        Не навчив батько,

... (не навчить і дядько).                           

2-а учениця.      Прислів'я про щастя мати рідну маму.

1.       Як під сонцем квітам, ... (так з матір'ю дітям).

2.        Як мати рідненька, ... (то й сорочка біленька).

3.        На сонці тепло, ... (а біля матері добре).

4.        Нема того краму,   ... (щоб купити маму).

1-а учениця.      Про покарання і про те, як мати сприймає біди своїх дітей

1.        Мати сильно замахне,... (та легенько вдарить).

2.        Мати однією рукою б'є,... (а другою        , гладить).

3.        У дитини заболить пальчик,... (а в матері-серце

4.        Дитина плаче..", (а матері боляче).

10. Покаяння.

1-а учениця.

Мати! Батько! Які дорогі для кожного з нас ці слова. Скільки в них тепла, щастя, радості, милосердя і доброти! Але не завжди ми буваємо у ставленні до своїх батьків доброзичливими, уважними, часто не розуміємо їхніх мудрих порад, неправильно реагуємо на їх зауваження.

(Виконується пісня О. Германа "Росте черешня в мами на городі".)

1-а учениця.

Ця пісня нагадує нам, що завжди є за що попросити пробачення у своїх батьків.

1-а   учениця.

Хочеться, аби кожен із нас дорожив своїми батьками, думав про них, був поруч у складну хвилину, бо вони вчать відваги, мужності, любові. Вчать своїм особистим прикладом.

 

11. Взаємний обмін запитаннями.

(Діти задають сокровенні питання батькам, батьки -дітям.)

12. "Виростеш ти, сину..."

(Виконується пісня "На калині мене мати колихала".)

Ведуча.

Тема цієї пісні нагадує нам, дорослим, що пройде час, і наші діти матимуть свої" сім'ї, самі стануть батьками. Давайте запитаємо в них, якими вони уявляють свої майбутні родини, як вони планують виховувати своїх дітей? Які принципи виховання успадкують від своїх батьків, а що робитимуть інакше? (Діти по черзі висловлюються.)

13. Меморандум дітей.

(Діти по черзі зачитують пункти меморандуму й урочисто передать батькам. На кожному примірнику - особисті підписи дітей.)

1.   Не псуйте мене. Я чудово знаю, що не повинен одержувати все, що прошу. Я просто перевіряю вас.

2. Не застосовуйте силу в стосунках зі мною. Інакше це навчить мене думати, що сила - це єдине, що має значення. З більшою готовністю я прийму, якщо ви розумно керуватимете мною.

3. Не давайте обіцянок: може виявитися, що вам не вдасться їх дотриматись. Це підірве моє довір'я до вас.

4. Не піддавайтеся на мої провокації, коли я навмисне говорю і роблю речі, що засмучують вас. Інакше я знову намагатимусь здобути таку перевагу".

5. Не примушуйте мене відчувати себе меншим, ніж я є насправді. Я компенсую це тим, що поводитиму себе, як "пуп землі".

6. Не робіть за мене те, що я можу зробити сам. Інакше я почуватимусь немовлям, вимагатиму, щоб мене обслуговували.

7. Не робіть мені зауважень у присутності інших людей. Я сприйму зауваження, якщо  ви поговорите зі мною віч-на-віч.

8. Не звертайте занадто багато уваги на мої шкідливі звички. Зайва увага лише сприяє їх закріпленню.

9. Не намагайтесь обговорювати мою поведінку під час конфлікту.

10. Не намагайтеся навчати мене тому, що я вже добре знаю.

11. Не примушуйте мене вважати, що мої помилки - злочин. Я повинен навчитися робити помилки, не вважаючи при цьому, що ні на що не здатний

12. Не прискіпуйтесь і не бурчіть, бо інакше мені доведеться прикинутись глухим, щоб якось захиститись.

13. Не вимагайте від мене пояснень з приводу моєї поганої поведінки. Я справді не знаю, чому зробив те чи інше.

14. Не випробовуйте занадто сильно і часто мою чесність. Мене, злякати, а при цьому я починаю брехати.

15. Не оберігайте мене від наслідків моєї діяльності. Мені необхідно: вчитися на власному досвіді.

16. Не уникайте прямих і чесних питань.

17. Ніколи не стверджуйте, що ви довершені і негрішні, інакше доведеться бути гідним недосяжного.

18. Ніколи не вважайте, що вибачитись переді мною - нижче в гідності.

19. Не турбуйтесь про те, що ми проводимо разом дуже

19 мало Важливо те, як ми його проводимо.

20. Ставтесь до мене так, як ви ставитесь до своїх друзів. Тоді я буду вашим другом.

14.  "Наказ дітям" В. Сухомлинського.

'(Читає хтось із батьків, текст урочисто передається дітям. Після цього виконується пісня "Мамина вишня ".)

15. Молитва за батьків.

(Учениця зачитує слова Молитви, діти хором повторюють фраз за фразою.)

Учениця.

Всемилосердний Боже!

Дякую Тобі за наших батьків, за все добре, що Ти нам дав через них. Вони виховують нас, навчають любити Твої Святі Заповіді, не грішити. Ми любимо їх і хочемо завжди, шанувати і слухати. А ти, Господи, поможи нам у цьому. Твоєю ласкою благослови, їх, Господи, добром, здоров'ям довгим і щасливим життям, бережи від усього злого, дай їм силу перемогти труднощі, діждатись потіхи від своїх дітей а по смерті прийми їх до небесного царства. Амінь!

17. Заключне слово. Родинний пиріг. Нагородження переможців конкурсів.

Ведуча.

Шановні батьки! Дозвольте закінчити нашу зустріч щирим зиченням добра вашим родинам. Хай будуть ваші руки сильними, а душі — зрячими! Хай поруч із матір'ю завжди буде тато! Хай кожна . дитина, яка приходить у цей світ, має люблячих і мудрих батьків!

Ведучий.

А зараз ми просимо всіх покуштувати наш великий родинний" пиріг, який символізує сімейний добробут, взаємну любов та злагоду.

(Звучить запис пісні "Родина".)

Категорія: Виховні години | Додав: school (06.12.2014) | Автор: Ярош Р.В.
Переглядів: 3406 | Теги: Виховна година на тему: «БАТЬКИ I Д | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Батькам
...

Відеоканал
ВІДЕОУРОКИ З ХІМІЇ
Відеодосліди
Дистанційна освіта






Корисні посилання
Кнопка сайту
Я буду вам вдячний, якщо ви розмістите кнопку сайту у себе на сайті.

Друзі сайту

Дякую, що завітали на мій сайт
Юридична адреса: 64683, с.Садове, вул.миру,8 Лозівський р-н, Харківська обл.;
Е-mail: jarosh_ryslan@ukr.net
ruslan.jarosh@yandex.ua
2024рік



Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz