ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО..
Атоми,
з яких складається людина, синтезовані у зірках
Щосекунди
над поверхнею Землі розряджується 100 блискавок
Температура
в стовбурі блискавки сягає до 20 000⁰С, при цьому
азот реагує з киснем, що призводить до утворення близько 2 млн тонн
нітратної кислоти щоденно (або 700 млн тонн на рік)
Світове виробництво нітратної кислоти складає близько 30 млн
тонн на рік
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог файлів
Всього матеріалів в каталозі: 178 Показано матеріалів: 166-176 |
Сторінки: « 1 2 ... 14 15 16 17 » |
Кабінет хімії
Матеріально-технічне забезпечення кабінету хімії
Кабінет хімії має лабораторне приміщення, яке повинно мати вихід до кабінету та окремий вихід у коридор чи на подвір'я школи. У кабінеті хімії встановлюються спеціальні двомісні лабораторні столи, прикріплені до підлоги (трьох розмірів за 4,5,6 ростовими групами).
|
Відповідно до пункту65 Положення про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. №964, у навчальних закладах усіх типів та форм власності за рішенням загальних зборів (конференції) може створюватись піклувальна рада.
|
Дана Інструкція встановлює єдині вимоги щодо порядку інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, матеріальних цінностей, грошових коштів і документів, розрахунків та інших статей балансу міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, установами і організаціями, які утримуються за рахунок коштів бюджетів усіх рівнів (надалі - установи).
|
1. Загальні положення
Положення про навчальні кабінети (далі - кабінети) розроблено відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» та інших законодавчих актів України.
Дія цього Положення поширюється на навчальні кабінети, що існують і створюються у загальноосвітніх навчальних закладах.
|
1. Ця Інструкція розроблена з метою встановлення єдиних вимог до порядку списання матеріальних цінностей з балансу установ та організацій, основна діяльність яких здійснюється за рахунок коштів державного та/або місцевих бюджетів (надалі - установи).
|
1. Загальні положення
Освіта - основа розвитку особистості, суспільства, нації та держави, запорука майбутнього України. Вона є визначальним чинником політичної, соціально-економічної, культурної та наукової життєдіяльності суспільства. Освіта відтворює і нарощує інтелектуальний, духовний та економічний потенціал суспільства.
|
Безпека життєдіяльності часників навчально-виховного процесу в закладі ґрунтується на свідомому і сумлінному виконанні правил. Основні види життєдіяльності в закладі освіти - це праця, навчання, гра, творчість. Під час знаходження в навчальному закладі потрібно усвідомлювати наслідки своїх дій, щоб не створити небезпечну ситуацію, виробивши відчуття особистої безпеки та безпеки оточуючих; розуміти те, що безпека, перш за все, залежить від кожної людини, її ставлення до навколишнього середовища та інших людей.
|
Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади державного регулювання інноваційної діяльності в Україні, встановлює форми стимулювання державою інноваційних процесів і спрямований на підтримку розвитку економіки України інноваційним шляхом.
|
Державний стандарт базової і повної середньої освіти.
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (далі – Державний стандарт) розроблений відповідно до мети загальної середньої освіти в Україні, спрямований на реалізацію завдань навчальних закладів II і III ступенів і визначає вимоги до освіченості учнів основної і старшої школи.
|
|
|