Субота, 21.10.2017, 06:19
Вітаю Вас Гість | RSS

Методична робота
Батькам
Відомі хіміки
...
ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО..

Атоми, з яких складається людина, синтезовані у зірках

Щосекунди над поверхнею Землі розряджується 100 блискавок

Температура в стовбурі блискавки сягає до 20 000С, при цьому азот реагує з киснем, що призводить до утворення близько 2 млн тонн нітратної кислоти щоденно (або 700 млн тонн на рік)

Світове виробництво нітратної кислоти складає близько 30 млн тонн на рік
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Грудень » 27 » Підсумки сорок п’ятої обласної тематичної відкритої виставки ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття»
00:32
Підсумки сорок п’ятої обласної тематичної відкритої виставки ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття»

Протягом трьох днів  з 19 по 21 грудня 2016 року в КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» тривала сорок п’ята обласна тематична відкрита виставка ефективного педагогічного досвіду «Освіта Харківщини ХХІ століття» за темою «Рік англійської мови: перспективи розвитку іншомовної освіти в Харківській області».

Свої досвіди роботи в Харківській академії неперервної освіти з означеної теми презентували 13 учасників : загальноосвітні школи, спеціалізовані  заклади освіти та методичні об’єднання  міста Харків та Харківської області.  Під час виставки учасники ознайомили із власним досвідом роботи, проводили методичні «круглі столи» та майстер-класи, на яких було акцентовано увагу на особливостях навчально-виховного процесу з погляду перспективи розвитку іншомовної освіти в Харківській області.

  

      Саме з цього розпочалася ще одна сторінка життя Садовської ЗОШ І-ІІІ ступенів Лозівської районної ради Харківської області. Тема виставки якої була «Іншомовний контент як чинник усебічного розвитку особистості у просторі освітніх можливостей навчального закладу сільської місцевості: вектори і концепти Нової української школи». Бо основна мета роботи сучасної  нової школи -  підвищення якості іншомовної освіти шляхом розвитку творчої особистості учня та професійної майстерності вчителів в умовах євроінтеграції.

         

Творча група вчителів запропонувала виставку наробок інтегрованих та бінарних уроків, позакласних заходів, предметних тижнів англійської мови, роботи англомовного табору “Cool camp” та результати й досягнення учителів та учнів.

Зацікавлення педагогів, їх ентузіазм, активність та інноваційна налаштованість сприяють інтегруванню іншомовної освіти у навчання предметів. Міждисциплінарний підхід є дуже цікавим і дає гарні результати. Так,  можна об’єднувати: англійську мову з фізикою, правом, математикою,  художньою культурою, світовою літературою та інформаційними технологіями. Так як сучасне життя вимагає знання комп’ютера, а майже всі комп’ютерні програми складені англійською мовою, то цілком логічно було проведення інтегрованого уроку англійської мови з інформатикою.

Представила  досвід роботи школи вчитель  англійської мови Садовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Лозівського району Харківської області Гончаренко Надія Олександрівна, вчитель вищої категорії.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

        Чи може бути інакше? Адже сучасна школа – відкрита, пов’язана з багатьма суспільними інститутами соціально-педагогічної системи. Саме тому на перший план висувається імідж успішного навчального закладу, який забезпечує якість освітніх послуг. З 2005 року, коли в переважній більшості шкіл району вивчалася німецька мова, навчальний заклад почав працювати на перспективу, запровадивши вивчення англійської як іншомовної.

Серед безлічі навчальних дисциплін предмет «англійська мова» посідає особливе місце. Його своєрідність полягає в тому, що в ході вивчення іноземної мови учні здобувають не знання основ науки, а вміння й навички користуватися чужою мовою як засобом спілкування, засобом одержання нової корисної інформації. Викладання англійської мови в сучасній школі дає вчителю широкі можливості по вихованню громадянськості й патріотизму. Цьому сприяє комунікативна складова предмету, його спрямованість до вивчення побуту, звичаїв, традицій і, насамперед, мови іншого народу.

        Останнім та найяскравішим етапом конкурсу був веб – квест на тему«Інтеграція іншомовної освіти у навчання предметів: пріоритети й перспективи». У чому пріоритети Садовської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів? В іншомовному контенті, що є чинником усебічного розвитку особистості у просторі освітніх можливостей навчального закладу сільської місцевості. Чому саме веб- квест? Бо 70 відсотків учнів  закладу проживають на великій відстані від школи, тож у більшості випадків ми маємо можливість спілкуватися лише за допомогою мережі Інтернет.

    

    

  

      Творча група вчителів «Ерудит» у складі Харибіна К.А., Скрипки Т.В., Яроша Р.В., Кучик  О.А., Черткової С.М. яскраво, креативно та творчо виступила та довела, що Садовську ЗОШ І-ІІІ ступенів Лозівської районної ради Харківської області  можна дійсно назвати «Новою європейською школою».

 

За результатами виставки школа отримала диплом ІІІ ступеня та каталог з  анонсами матеріалів усіх учасників виставки.

    

      

 

 Виставка не була б такою яскравою без підтримки голови Лозівської районної ради Лаптєва В.М. та управління освіти , молоді та спорту Лозівської РДА.

ПЕРЕГЛЯНУТИ ІНШІ ФОТО ВИСТАВКИ

Категорія: Загальні відомості | Переглядів: 241 | Додав: school | Теги: Освіта Харківщини ХХІ століття | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
...

Відеоканал
Пошук
ВІДЕОУРОКИ З ХІМІЇ
Відеодосліди
Дистанційна освіта






Корисні посилання
Кнопка сайту
Я буду вам вдячний, якщо ви розмістите кнопку сайту у себе на сайті.

Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту

Дякую, що завітали на мій сайт
Юридична адреса: 64683, с.Садове, вул.миру,8 Лозівський р-н, Харківська обл.;
Е-mail: ruslan.jarosh@yandex.ua
2017рік



Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz