Понеділок, 11.12.2017, 03:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Методична робота
Батькам
Відомі хіміки
...
ЧИ ЗНАЄТЕ ВИ, ЩО..

Атоми, з яких складається людина, синтезовані у зірках

Щосекунди над поверхнею Землі розряджується 100 блискавок

Температура в стовбурі блискавки сягає до 20 000С, при цьому азот реагує з киснем, що призводить до утворення близько 2 млн тонн нітратної кислоти щоденно (або 700 млн тонн на рік)

Світове виробництво нітратної кислоти складає близько 30 млн тонн на рік
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Хімія ДПА » Хімія ДПА 2015/2016 н.р.

ДПА-2016 з хімії в основній школі (9 клас)

Атестаційна робота ДПА з хімії укладається вчителем із завдань, що охоплюють різні теми курсу хімії основної школи у такому співвідношенні:

Відсоток завдань

Клас

Теми

15

7

початкові хімічні поняття;

прості речовини метали і неметали.

45

8

кількість речовини, розрахунки за хімічними формулами;

основні класи неорганічних сполук;

періодичний закон і періодична система хімічних елементів Менделєєва;

будова атома хімічний зв’язок і будова речовини.

40

9

розчини;

хімічні реакції;

найважливіші

органічні сполуки.


Атестаційна робота складається iз завдань різних типів i рівнів складності, зокрема: завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання з короткою відповіддю, серед яких завдання на відтворення генетичного зв’язку між класами неорганічних сполук, завдання на складання рівнянь окисно-відновних реакцій та електронних балансів до них, реакцій йонного обміну в молекулярній та йонній формах; завдання з розгорнутою відповіддю, серед яких задачі різних типів, які передбачають розгорнутий запис розв’язування задачі з обґрунтуванням кожного етапу.

До атестаційної роботи включаються завдання на визначення рівня сформованості основних умінь та способів дій, які можна пропонувати як в тестовій формі, так і у вигляді завдань з короткою або розгорнутою відповіддю, а саме:

- називати речовини за їх формулами, типи хімічних реакцій;

приклади завдань:

Установіть відповідність між назвами кислот і хімічними формулами:

Назва кислоти

Хімічна формула

А нітратна

1 H2SO3

Б нітритна

2 HNO2

В сульфатна

3 H2S

Г сульфідна

4 HNO3

 

5 H2SO4


Укажіть хімічну формулу етанолу:

  • А СН4;
  • Б CH3OH;
  • C2H5OH;
  • Г C2H6.

- складати формули найважливіших неорганічних та органічних сполук вивчених класів, схеми будови атомів перших 20 елементів періодичної системи, рівняння хімічних реакцій;

приклади завдань:

Укажіть валентність Сульфуру у леткій сполуці з Гідрогеном:

  • А І;
  • Б II;
  • В IV;
  • Г VI;

Складіть хімічне рівняння реакції хлоридної кислоти з магнієм.

Укажіть електронну формулу атома Силіцію.

- характеризувати елементи (від Гідрогену до Кальцію) за їх положенням у періодичній системі та особливості будови їх атомів, хімічні властивості речовин – представників різних класів неорганічних сполук, процеси окиснення і відновлення;

приклади завдань:

Користуючись періодичною системою, схарактеризуй хімічний елемент Натрій.

Укажіть колір лакмусу в розчині, що утвориться при розчиненні у воді сульфур (IV) оксиду:

А синій

Б червоний

В фіолетовий

Г жовтий


Установіть генетичний ланцюжок добування з кальцій гідрогенкарбонату кальцій гідроксиду. Складіть відповідні хімічні рівняння.

А

Са(НСО3)2

Б

СаО

В

СаСО3

Г

Са(ОН)2


- визначати належність речовин до певного класу, тип хімічної реакції, вид хімічного зв’язку у типових прикладах, ступінь окиснення елементів, можливість перебігу реакцій йонного обміну;

приклади завдань:

Укажіть реакцію обміну:

А

взаємодія магнію з хлором

Б

взаємодія магній оксиду з нітратною кислотою

В

взаємодія магнію з хлоридною кислотою

Г

взаємодія магній оксиду з карбон(IV) оксидом


Укажіть пару речовин, у складі яких є хімічний елемент зі ступенем окиснення 0:

1) CO2

2) O2

3) NH3

4) NO

5) HCl

6) N2

А 1, 3

 

 

 

 

 

Б 2, 6

 

 

 

 

 

В 3, 5

 

 

 

 

 

Г 2, 4

 

 

 

 

 


- обчислювати об’єм газу за нормальних умов, відносну густину газів, масу, об’єм, кількість речовини реагентів та продуктів реакції, об’ємні відношення газів за хімічними рівняннями;

приклад завдання:

Укажіть співвідношення між об’ємами метану й кисню у реакції повного окиснення:

А V(CH4) : V(O2) = 1 : 1
Б V(CH4) : V(O2) = 1 : 2
В V(CH4) : V(O2) = 1 : 4
Г V(CH4) : V(O2) = 2 : 1

Час, який відводиться на виконання атестаційної роботи, типи завдань та їх кількість в атестаційній роботі, кількість варіантів атестаційних робіт визначає вчитель. Для укладання атестаційних робіт можна використовувати збірники завдань для проведення державної підсумкової атестації 3 хімії, або інші збірники завдань з хімії, що мають відповідний гриф.

Під час проведення державної підсумкової атестації з хімії учням дозволяється користуватися калькуляторами і таблицями: «Періодична система хімічних елементів Д.І. Менделєєва», «Розчинність кислот, солей, основ та амфотерних гідроксидів у воді», «Ряд активності металів».

Складено на підставі Орієнтовних вимог до проведення Державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році, затверджених Наказом МОН № 94 від 08 лютого 2016 року.



Джерело: http://osvita.ua/
Категорія: Хімія ДПА 2015/2016 н.р. | Додав: school (21.04.2016) | Автор: Ярош Р.В.
Переглядів: 823 | Теги: ДПА-2016 з хімії в основній школі ( | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
...

Відеоканал
Пошук
ВІДЕОУРОКИ З ХІМІЇ
Відеодосліди
Дистанційна освіта






Корисні посилання
Кнопка сайту
Я буду вам вдячний, якщо ви розмістите кнопку сайту у себе на сайті.

Друзі сайту

Дякую, що завітали на мій сайт
Юридична адреса: 64683, с.Садове, вул.миру,8 Лозівський р-н, Харківська обл.;
Е-mail: jarosh_ryslan@ukr.net
ruslan.jarosh@yandex.ua
2017рік



Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz